Hány óra van... a szerkesztőségben (3.) – avagy jön a lap, jön a lap, de hánykor feküdtünk le?

A négy fal(unk) közt elhangzott,
  de másnak is joga van tudni:
 
  • Csináljunk körkérdést, hogy miről maradunk le.
  • Még bírjátok?
           Attól függ, ki kérdi.
  • Elhatároztam, hogy ezután kedves leszek. 
  • Csepei, lehet, hogy mégis jó színész vagy. Jó volt a hatásszünet.
  • Írjad oda, lássák, hogy ilyet is tudunk.
  • Tegnap még tudtam, hogy van víz is, ma már csak kávé, látod?
  • Ezt bevállalod? 
         – Hát, úgyis folyton itt vagyok, nem?     
  • Aludjunk is néha, jó?
  • Hol bold, hol nem bold.
  • Addolsz vagy addoljalak?
           Na mindegy, én odaaddollak.
  • Ez annyira rossz, hogy lehet, hogy már jó.
  • Ha már itt tartunk, legyen ponyvaregény. Csepei?
  • Mit ne vigyek? Mit ne hova?
  • Szerintem csak azért csinálunk fesztiválújságot, hogy jókat röhögjünk közben.
  • Innen folytatódik ott a lap?
  • Az ember itt próbál dizájnkodni, s nem hagyjátok...
  • Többet nem veszem a számba a mouse-t.
  • Ezt most nem láttad, hogy elküldte. Majd csak reggel vedd észre.
  • Ez nem senki? Ez valaki?
  • Jó, jó, de hova kattintsak?
  • Záróbuli = egy-egy pohár bor után mindenki aludni fog va’egy sarokba.
  • Hol a morál? Adjátok ide.
  • Három napi nemalvásnak olyan hatása van, mint a drognak. Csak a drogosok valószínűleg unják kivárni...
  • Reggel óta nem pisiltem.
           ?
  • Lefekszem 5-kor, s nem tudok elaludni, pedig mindjárt fel kell kelni.
               Én ezt csinálom hónapok óta. Wuuuhuuuuu!
    • Első éjjel ZsigmondAndi azt mondta, hogy 12kor hazamegyünk aludni.   
               Második nap azt mondta, hogy 1kor mindenképp hazamegyünk.  
                 Mindkét nap 6 után hagytuk el az irodát. 
                 Azóta ZsigmondAndi nem mond semmit.
      • Na, de mondjam a jó dolgot is...
      • Kerülgettük az apró krumplit, de most meg is kell pucolni.
      • Ha legközelebb hülyeséget mondasz, készíts fel előtte.
      • Majd mosolyogjál, mikor hisztizünk.
      • Ők is mi vagyunk.
      • Olyan aranyosak ezek a horvátok. Elhatároztam, hogy mielőtt elmennek, egyet iszunk velük. Kicsit hamarabb összejött.
      • Valaki kihúzigálta a gépeket a konnektorból és összevissza dugdosta őket. Utánajárok, hogy ki volt, és megmondom, hogy... többet ilyet ne csináljon.
      • (E-mail subject:) Eugen elintézve. Réka megtette.
      • Mikor melletted vagyok, akkor vagyok a leghülyébb.
      • Ha legközelebb látsz egy előadást, amit utálsz, légyszi szólj, nekem biztos tetszeni fog.
      • Jelzem nektek, hogy vagányak vagyunk.
      • Apám megkérdezte, hogy mikor tudok találkozni vele, ránéztem a programra, s közöltem vele, hogy semmikor. Max reggel, ha hoz egy kávét.
      • Lehet, hogy vannak értelmes emberek a környéken, csak nem tudjuk.
      • A tegnap behunyt szemmel mentem haza.
      • Istenem, miért tudtok így örülni a mondatoknak?...
      demeterKata & Co.

      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése